SEARCH
CATEGORY
-
אוטומציה לקידום העסק בעולם הדיגיטלי
אוטומציה הפכה לכלי חיוני להצלחה בזירת השיווק הדיגיטלי התחרותית של היום עבור כל עסק באינטרנט. אתרים המאמצים טכנולוגיות חכמות נהנים מייעול...
קרא עוד
-
פרסום ממומן בפייסבוק
פרסום ממומן בפייסבוק יכול להיות כלי עוצמתי להגדלת ההמרות לעסק שלכם נכון להיום, זה אחד מהכלים המתקדמים ביותר להשגת היעדים אלה. לכן צריך...
קרא עוד
-
5 כלי בינה מלאכותית לשיווק דיגיטלי
בינה מלאכותית (AI) הפכה לכלי הכרחי בעולם השיווק הדיגיטלי עם היכולת שלו לנתח כמויות עצומות של נתונים, ללמוד דפוסים ומגמות ולבצע תחזיות...
קרא עוד
-
פרסום ממומן בטיקטוק
טיקטוק התגלתה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית המובילות בשנים האחרונות, עם למעלה ממיליארד משתמשים ברחבי העולם, בישראל יש מעל כ-2.5 מיליון...
קרא עוד
-
פרסום בלינקדאין
לינקדאין הינה רשת חברתית מקוונת מקצועית הגדולה האמינה והבטוחה בעולם של אנשי מקצוע. לינקדאין מציעה הזדמנויות לעסקים להגיע לקהל יעד ממוקד...
קרא עוד
-
ניהול מוניטין
מרבית הגולשים רואים את המידע שמוצג ברשת כמעודכן ומהימן. על סמך האינפורמציה המוצגת בפניהם (תכנים, המלצות, ביקורות וכו’), הם מקבלים...
קרא עוד
-
הגולשים ידעו לחזור הביתה: חשיבות פירורי לחם באתר
מתכננים אתר אינטרנט? רוצים לבנות אתר לעסק שלכם? ובכן, הטיפ הבא ישרת אתכם לא מעט – עיצוב אתר אינטרנט הוא חשוב מאוד, אך עליכם לוודא...
קרא עוד
-
אתרים נגישים
העיסוק הרב בנגישות אתרי אינטרנט הפך זה מכבר לעובדה מוגמרת. בין אם בגלל שינויי חקיקה שנכנסו לתוקפם בשנת 2013, ובין אם בעקבות המודעות...
קרא עוד
-
אתרים רספונסיביים
שיעורי החדירה הגבוהים של הסמארטפונים והטאבלטים שינו את האינטרנט מקצה לקצה (ואם תרצו, ממסך למסך). יותר ויותר גולשים בארץ ובעולם מגיעים...
קרא עוד
-
כיצד להסיר קישורים מזיקים מהאתר
כיצד להסיר קישורים מזיקים מהאתר? זו שאלה חשובה, אבל לפני שנענה עליה, חייבים לחזור מעט אחורנית. מבחינת גוגל, מנוע החיפוש הפופולארי בעולם,...
קרא עוד
-
בעלי עסקים קטנים: 4 דברים שאתם חייבים לדעת על קידום אתרים אורגני
רוצים להיות בעמוד הראשון בגוגל? ברור. מחפשים להגיע לקהל הרלוונטי ביותר עבורכם, שמחפש בדיוק את מה שאתם מציעים בעסק? מן הסתם. מקבלים...
קרא עוד
-
מהפכת קידום ממומן בגוגל: איך השינוי השפיע על השוק?
לאחר מספר שנים של בדיקות ומחקר, לפני כחודש ביצעה גוגל – ענקית האינטרנט – שינוי דרמטי בפורמט הפרסום הממומן במנוע החיפוש...
קרא עוד
-
מס דיגיטלי: האם גוגל ופייסבוק ישלמו מס בישראל?
ענקיות המדיה יידרשו לשלם מסים על הכנסותיהן בארץ. האם הדבר ישפיע על הקידום הממומן של העסקים הקטנים? רו”ח זיו איבגי, סמנכ”ל...
קרא עוד
-
כוחה של מילה: חשיבות תוכן איכותי בקידום אתרים
קידום אתרים הוא פרויקט שדורש מגוון רחב של פעולות וטקטיקות. חלקן מבוצעות באתר עצמו (כמו אופטימיזציה למבנה האתר, מהירות טעינה, קוד נקי,...
קרא עוד
-
העמוד הראשון מחכה לכם: קידום אורגני, נעים להכיר
קידום אתרים (SEO) הוא טכניקת שיווק אפקטיבית ורווחית. זוהי פלטפורמה שמבוססת על התאמת אתרי אינטרנט עד כמה שניתן לאלגוריתם שמסדר את עמודי...
קרא עוד
-
האם האתר שלך מתאים עבור קידום בגוגל?
לצד מגוון פעולות שנעשות ברחבי הרשת, קידום באינטרנט כולל צעדים בתוך האתר פנימה (On Site SEO). למשל, תגיות, כותרות, תיאורי תמונות, קוד...
קרא עוד
-
אסטרטגיית קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני הוא אחת הטכניקות האפקטיביות לפרסום ושיווק ברשת ונתחיל עם דוגמה. נניח שיש לכם אתר אינטרנט שאחד מכל 10 גולשים שמגיעים...
קרא עוד
-
קידום אתר בגוגל: מתי מתחילים לראות תוצאות?
קידום אתרים הוא ענף שיווקי צעיר יחסית שתפס תאוצה בעיקר בעשר השנים האחרונות. זאת בזכות החדירה של האינטרנט למרחב של כולנו והפיכתה של...
קרא עוד
-
כאן בונים נכון: אופטימיזציה למבנה ותוכן
אפשר לומר שכל קמפיין של קידום אתרים אורגני מתחיל עם עבודה פנימית. כלומר, ניתוח האופטימיזציה של האתר והתאמת התוכן לצורכי קידום. בשפה...
קרא עוד
-
מה קשור: איך מאתרים קישורים גרועים?
איך מתארים קישורים גרועים? איך גוגל מגדירה קישורים גרועים? ממה צריך להימנע? בואו נעשה סדר בנושא הקישורים אחת ולתמיד.בניית מערך...
קרא עוד
-
שיפור חוויית משתמש? זה אפשרי
חוויית משתמש (UX) היא ההבדל שבין אתר טוב לאתר מצוין. מדובר במושג מקצועי שמקפל מאחוריו מתודולוגיה לפיה הגולשים צריכים לקבל באתר “חוויה...
קרא עוד
-
קידום אתר מזורז - מתי זה הגיוני ומתי להיזהר?
קידום אתרים אורגני הוא לא מהלך של קידום וגמרנו. זה פרויקט שדורש מספר חודשים לתוצאות ראשונות אבל כמו יין טוב הולך ומשתבח כל הזמן. ומה...
קרא עוד
-
כאן פונים: כיצד לקבל יותר פניות מאתר האינטרנט?
מאחורי אתר אינטרנט יש רק מטרה אחת – להפוך גולשים ללקוחות. כאלה שמשאירים פנייה, מבקשים לבצע רכישה, משאירים פרטים, מתקשרים, שולחים...
קרא עוד
-
ככלות הכל והתמונה - 7 טיפים לבחירת תמונות לאתר
תמונה טובה באתר אינטרנט יכולה להיות שווה אלף גולשים ואפילו יותר. אז איך בוחרים תמונות לאתר ועל מה לשים דגש? קחו מאיתנו שבעה טיפים מנצחים.אם...
קרא עוד
-
אופטימיזציה לאתר מובייל
הישראלי הממוצע משתמש בטלפון הנייד 7.5 שעות ביום (!), ולא מעט לטובת חיפוש שירותים ומוצרים באינטרנט. אז הנה שלושה טיפים שכדאי להכיר על...
קרא עוד
-
היררכיית אתר לקידום: כך תעשו זאת נכון
אין דבר גרוע יותר עבור בעל אתר אינטרנט ממצב שבו גולשים שנכנסים אליו לא מצליחים לנווט את עצמם ולמצוא את מבוקשם. מבקר רנדומאלי שיגיע...
קרא עוד
-
שימוש נכון בבלוג: כך תייצרו כניסות איכותיות
86% מבתי העסק שקהל היעד שלהם הוא עסקים אחרים (B2B), ו-77% מהעסקים הפונים ללקוחות פרטיים (B2C), מעידים כי הם משתמשים בקידום אתרים מבוסס...
קרא עוד
-
חמש טעויות מוכרות בבחירת מילות מפתח
מחקר מילות מפתח הוא אחד השלבים החשובים בקידום אורגני. פרויקטים רבים אינם משיגים מעבר לתוצאות בינוניות ומאכזבות על אף שהושקעו בהם מאמצים...
קרא עוד
-
למה תוכן לא איכותי מאט לכם את הקידום?
את זה ש”התוכן הוא המלך” כולנו כבר יודעים. אבל למרות שמבחינות מסוימות האמרה הזו, שחתום עליה לא אחר מאשר ביל גייטס מייסד...
קרא עוד
-
דרכים יעילות להשיג קישורים נכנסים לאתר חדש
אמנם מומחי קידום אתרים חלוקים לגבי המספר המדויק, אך לכולם ברור שלמעלה מ-200 פרמטרים שונים משפיעים על הדירוג של האתר בגוגל. בין החשובים...
קרא עוד
-
קידום אורגני ממוקד: כך תשפרו המרות מהאתר
בימים בהם מנועי החיפוש אחראים על רוב תנועת הגולשים ברשת (פי שלושה למשל מרשתות חברתיות), ברור מדוע קידום אתרים – אורגני וממומן...
קרא עוד
-
קידום אתרי אופנה וביגוד
בימינו לכל מותג אופנה שמכבד את עצמו יש אתר ברשת. שיטוט באתרי אופנה הפך אצל רבים לעניין שבשגרה. זאת הן לשם התרשמות מהפריטים לפני ההגעה...
קרא עוד
-
צפיפות מילות מפתח
מילות או ביטויי מפתח אלו צירופי מילים פופולאריים שגולשים עושים בהם שימוש בחיפוש שירותים ומוצרים ונמדדים על פי היקף החיפושים החודשי,...
קרא עוד
-
העידן החדש של קידום אתרים לוקאלי
בספטמבר 2016 גוגל הוציאה לאוויר את עדכון האלגוריתם “אופוסום”. עוד עדכון שהתווסף לשורה של שינויים שעורכת ענקית החיפוש במטרה...
קרא עוד
-
למה מהירות טעינת אתר חשובה לקידום האתר?
מחקרים שנערכו מצאו כי מחצית מהגולשים לא ימתינו יותר משלוש שניות עד שהאתר שלכם יטען במלואו. הגולשים נותרים באתרים מהירים ובחוויית משתמש...
קרא עוד
-
שגיאות נפוצות בקידום אתרים: כך תוכלו להימנע מהן
מחקר וניתוח של מילות מפתח הוא אחד השלבים החשובים ביותר בקידום אורגני. פרויקטים רבים אינם משיגים מעבר לתוצאות בינוניות ומאכזבות על אף...
קרא עוד
-
מיתוג באינטרנט באמצעות קידום בגוגל
גוגל שינתה את פני עולם הפרסום כפי שהכרנו אותו. אין צורך להרחיב אודות ההיקף המעורבות של מנוע החיפוש בחיים של כולנו, אך רק כדי לסבר האוזן...
קרא עוד
-
האתר נעלם מגוגל: מה עליכם לעשות?
קמתם בוקר אחד, אך העולם כבר אינו כפי שהיה. הורידו את הדגל לחצי התורן, הרכינו את ראשכם, האתר שלכם – נעלם מגוגל. אחרי העצבים, הדרמה...
קרא עוד
-
אתר מובייל: מה ההבדל בין אתר מותאם לרספונסיבי?
הגלישה והחיפוש בסלולר מהווים למעלה ממחצית מנפח השימוש באינטרנט בישראל. מעבר לכך, בעת חיפוש במובייל, גוגל מתעדפת אתרים המספקים חווית...
קרא עוד
-
מפת חום: כלי יעיל לשיפור ההמרות מהאתר
מפת חום היא כלי שימוש ביותר לאופטימיזציה של עמוד נחיתה או אתר. לרוב מדובר בסקריפטים יחסית ברורים ופשוטים שמתעדים את הקליקים על העכבר...
קרא עוד
-
גוגל פנדה: העדכון שבאמת הפך את התוכן למלך
“גוגל פנדה” הוא שמו של עדכון האלגוריתם שיצא לאוויר בפעם הראשונה אי שם ב-2011 ושינה את עולם קידום האתרים. שש שנים לאחר מכן...
קרא עוד
-
איך בלוג באתר מייצר כניסות איכותיות
86% מבתי עסק שקהל היעד שלהם הוא עסקים אחרים ו-77% מהעסקים מאלו הפונים ללקוחות פרטיים מעידים כי הם משתמשים בקידום אתרים מבוסס תוכן איכותי....
קרא עוד
-
עיצוב ומיתוג אתר לעסק
כיום הקמת אתר אינטרנט הינה חלק בלתי נפרד מבניית עסק וכתוצאה מכך עיצוב ומיתוג אתר נכונים ועדכניים הם חלק עיקרי במלאכה זו. כדאי שהאתר...
קרא עוד
-
ניהול מוניטין ברשת: איך מתמודדים עם אזכורים שליליים
מרבית הגולשים רואים את המידע שמוצג ברשת כמעודכן ומהימן. על סמך האינפורמציה המוצגת בפניהם (תכנים, המלצות, ביקורות וכו’), הם מקבלים...
קרא עוד
-
קידום אתר ללא קישורים: טכניקות בולטות
מרבית מקדמי האתרים מניחים שקידום מסתכם ברובו בלינקים נכנסים (קישורים חיצוניים). אמנם יש בכך לא מעט, בייחוד בתחומי שוק תחרותיים במיוחד,...
קרא עוד
-
קידום אורגני בתחומים תחרותיים: איך צריך לפעול?
כידוע, קידום האתר שלכם בגוגל הוא צעד חשוב ביותר בחשיפת העסק לקהל לקוחות פוטנציאלי רחב ככל הניתן. כיום, כמעט אין עסק שאין לו אתר מסודר...
קרא עוד
-
עדכון גוגל "פינגווין" – איך עוברים בהצלחה?
“פינגווין” הוא עדכון אלגוריתם של גוגל המהווה צעד נוסף במגמה של ענקית החיפוש לקדם אתרים בעלי תוכן איכותי. המטרה של “פינגווין”...
קרא עוד
-
כל מה שצריך לדעת על נגישות אתרים
מזה מספר חודשים מחויבים כל אתרי האינטרנט בישראל להיות נגישים לבעלי מוגבלויות. החוק החדש נכנס לתוקף באוקטובר 2016 ונוגע לאתרים קטנים...
קרא עוד
-
איך משפיע קישור של אנקור טקסט לקידום האתר?
אנקור טקסט (טקסט עוגן) הוא אותו טקסט המובדל מיתר הכיתוב לרוב בצבע כחול וקו תחתון, שכולנו כבר יודעים מתוך שינה שמסמל קישור לעמוד אחר...
קרא עוד
-
איך למשוך את הגולש להישאר באתר שלנו?
לא מעט אנשי עסקים, בשל הרצון להיחשף לכמויות גבוהות של גולשים, ממהרים לפנות לחברות קידום אתרים אך מתרשלים בעיצוב האתר. על אף הרצון המובן...
קרא עוד
-
לאן להפנות בקמפיין ממומן
בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם בבואם להתחיל בקמפיין ממומן, האם כדאי להם להשקיע בדף נחיתה, או שניתן להפנות את המודעה לאתר או לעמוד מסוים...
קרא עוד
-
איך ומתי מבצעים הפניות 301 או 302
במקרים רבים, ייתכן ונצטרך להפנות עמודים מסוימים מהאתר שלנו ואף את האתר כולו לכתובת חדשה. אולם, מעברים שכאלו עלולים להיות רגישים מאוד...
קרא עוד
-
גוגל העסק שלי - מדריך למתחילים
גוגל מיי ביזנס: מהו ומדוע הוא חשוב לעסקGoogle My Business הינה פלטפורמה עצמאית אשר מאפשרת לעסקים להופיע בתדירות גבוהה יותר בתוצאות...
קרא עוד
-
מהן הדרכים הנכונות להגדלת תנועה לאתר שלכם
תנועה הנכנסת לאתר, או טראפיק, הינה משמעותית מטבעה, שכן היא מגדילה את קהל הלקוחות הפוטנציאליים לעסק שלכם. על כן, בעלי עסקים מחפשים כל...
קרא עוד
-
איך מבצעים פרסום ממומן ביוטיוב
פרסום ביוטיובכידוע, יוטיוב הינו אתר פופולארי במיוחד בעולם המערבי. למעשה, זהו אתר הווידאו הגדול ביותר בעולם ולכן מטבע הדברים, פרסום...
קרא עוד
-
איך לקדם אתר חנות
שיטת הקנייה ברשת נעשית נפוצה יותר ויותר ובהתאם גם חנויות נדרשות להתאים עצמן לכך, בין אם החנות קיימת רק כחנות אינטרנטית או שבנוסף לפעילותה...
קרא עוד
-
קידום ביטוי זנב ארוך בגוגל
יתרונות השימוש בביטויי זנב ארוך אינם תמיד ברורים ממבט ראשון. ביטויי זנב ארוך עשויים להיראות כמו טקטיקת קידום לא נכונה אשר חלילה עלולה...
קרא עוד
-
קמפיין PPC מוצלח
שיווקיות: לא רק לכותבי תוכןאנו רגילים מאוד לחשוב על הכתיבה השיווקית כתחום אשר שייך אך ורק לכותבי תוכן, אולם אל תשכחו כי גם אם אתם מנהלים...
קרא עוד
-
מהו תג קנוניקל
תג קנוניקל (Canonical tag): מהו ומה תפקידו?תג קנוניקל הינו כלי עבור בעל האתר אשר נועד לציין בין מנועי החיפוש מהו העמוד “המועדף”...
קרא עוד
-
איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם
הקשר בין אינסטגרם לפייסבוקלפני ההסבר על הפרסום הממומן באינסטגרם עצמו, נזכיר רק שאינסטגרם שייכת לפייסבוק (החל מ-2012) ולכן, בין פלטפורמות...
קרא עוד
-
מה זה LSI ואיך הוא יכול לסייע לנו לקדם את האתר שלנו
אז מהו LSI?LSI הינה סוג של טכנולוגיה בה משתמש גוגל, כאשר ניתן לומר כי היא הבסיס ליכולת אסיפת המידע והניתוח של המנוע, בכל הקשור...
קרא עוד
-
פרסום ממומן לעסקים קטנים – במה כדאי להתמקד
ראשית, אפיינו היטב את העסק שלכם ובפרט – מה הופך אותו ל”קטן”?אפיון העסק הינו שלב חשוב בכל קמפיין שמטרתו קידום...
קרא עוד
-
מעבר מאתר ישן לאתר חדש
קחו צעד אחד אחורהעוד לפני המעבר עצמו מאתר ישן לחדש, רצוי מאוד לערוך מחקר מפרט אשר מטרתו היא גילוי כל התקלות והבעיות, או החסרונות, שהתקיימו...
קרא עוד
-
איך עושים פרסום ממומן מוצלח בפייסבוק
פייסבוק: לא רק רשת חברתיתרובנו מכירים את הפייסבוק כרשת חברתית, ובצדק. ככזו, פייסבוק אט אט מתחילה לקחת על עצמה תפקידים נוספים מלבד תקשורת,...
קרא עוד
-
קידום אתרים במובייל
נקודה ראשונה: הקפדה על חווית משתמש במוביילעל חוויית משתמש ראוי היה לכתוב ספרים שלמים. אולם, עבור מתן רקע כללי, נציג כמה עקרונות כלליים...
קרא עוד
-
על קידום אתרים לוקאלי
רשתות לעומת עסקים קטניםבאופן כללי, קידום אתרים לוקאלי, דהיינו – קידום המתרכז במשיכת הלקוחות הקרובים אלינו גיאוגרפית, טומן...
קרא עוד
-
קידום אתרי חנות
מה מייחד אתרי חנות לעומת אתרים אחרים?אתרי חנות באופן כללי, הם אתרים אשר הפעילות המרכזית שלהם היא מכירה של מוצרים ולכן גם מעוצבים, מתוחזקים...
קרא עוד
-
קידום אתרים אורגני או ממומן
קידום אורגני או SEO היא שיטת קידום אשר בגדול, מבוססת על מילות חיפוש רלוונטיות בגוגל ועל פרמטרים נוספים אשר גוגל מתחשב בהם על מנת לדרג...
קרא עוד
-
קידום אתרים לעסקים
B2B: להסתכל במשקפיים אחרותB2B, או business to business, הוא שיווק בו קהל היעד שלכם הוא דווקא עסקים. חוקי הקידום הטכניים אינם משתנים...
קרא עוד
-
מה זה AMP ואיך זה עוזר לקידום האורגני
ה-AMP הוא מוצר עדכני יחסית שהושק על ידי גוגל ומטרתו להאיץ את מהירות הגלישה של דפים במובייל. ככלל, הטכנולוגיה המהפכנית כוללת שלל...
קרא עוד
-
חשיבות ביקורות ודירוגים בעמוד גוגל העסק שלי
רקע כללי: SEO מקומי וחשיבותוהכוונה בקידום אורגני מקומי היא לביטויי חיפוש אשר כוללים חיפוש שירות או בית עסק עם מיקום מסוים כגון “חשמלאי...
קרא עוד
-
מה המשמעות של provided not בגוגל אנליטיקס
מהו ” provided Not” בגוגל אנליטיקס?גוגל אנליטיקס מאפשרת צפייה בנתוני תנועה אורגנית של האתר שלנו. כיום, גוגל לא מציגה נתח...
קרא עוד
-
מה זה קלאוקינג
מיסוך, או Cloaking, היא טכניקת קידום אתרים אשר נכללת תחת שיטות המכונות “כובע שחור” המאופיינות ברמאות של הסורקים של גוגל...
קרא עוד
-
הנגשת מספרי טלפון
הנגשת מספרי טלפון היא אפשרות חדשה יחסית שמציעה גוגל בתחום הקידום והיא הופעת מספר הטלפון של העסק או ספק השירות בתוצאות האורגניות. עד...
קרא עוד
-
מהו תוכן משוכפל
תוכן משוכפל הוא כזה שמופיע ביותר מכתובת URL אחת, כלומר בכמה אתרים ואף בכמה דפים באותו אתר. התוכן הכפול לא יביא בהכרח לעונש בגוגל, אולם...
קרא עוד
-
מעבר חלק מאתר מובייל לאתר רספונסיבי
צורך ההתאמה למובייל ומהו m.?הצורך בהפיכת אתרים לידידותיים למובייל איננו חדש וההיגיון מאחוריו פשוט ביותר: יותר ויותר אנשים גולשים...
קרא עוד
-
מהם גורמי הדירוג החשובים ביותר לקידום האורגני
לפני הכל, כמה הבהרות באופן כללי, קיים חוט מקשר בין רבים מן הגורמים שיוזכרו והוא – שיפור חווית המשמש ורלוונטיות האתר עבור הגולש....
קרא עוד
-
8 דרכים להשגת תוצאות מהירות מהקידום האורגני
פעם בכמה זמן, גם אנחנו חייבים לעצור שניה ולעסוק בנושא הקידום האורגני, כבסיס לכל קידום אתרים. אחד המאפיינים המוכרים, אך גם המעצבנים...
קרא עוד
-
AMP Story
יצא לנו לכתוב יחסית הרבה על המגמה של גוגל לשפר את חווית הגלישה במובייל, שכוללת בין השאר את פורמט ה-AMP. לאחרונה, השיקה גוגל אופציה...
קרא עוד
-
איך להתמודד עם חיפוש מסונן בחנויות וירטואליות מבחינת SEO
קידום אורגני (SEO) טוב לא קשור רק למילות וביטויי מפתח באופן בלעדי, אלא גם מושפע מגורמים רבים וביניהם האופן בו גוגל סורק את עמודי האתר,...
קרא עוד
-
איך להתמודד עם תגובות שליליות מזויפות בגוגל ראשי
גילוי מפתיע של ביקורת שלילית על העסק ברשת אינה תופעה נדירה. כפי שנסביר במאמר, קיימות להופעתן של ביקורות שליליות סיבות שונות ומשונות...
קרא עוד
-
איך להתקדם בגוגל בלי אתר?
לצד תחום קידום האתרים המתחדש והדינמי, גוגל מציעה לעסקים לא מעט דרכים חדשות להתקדם במנוע החיפוש ללא אתר ולהופיע בתוצאות הראשונות. לאילו...
קרא עוד
-
3 סיבות למה עדיף לקדם דווקא אתרים קטנים ובינוניים
לאחרונה, יצא לנו לכתוב כמה וכמה מאמרים שעסקו מכיוונים שונים בקשיים שיכולים לאפיין אתרים גדולים לעומת קטנים בכל הקשור לקידום ודרוג בגוגל....
קרא עוד
-
על המעבר לאינדוקס קודם במובייל
בתחילת 2018 גוגל הודיעה כי היא הולכת להרחיב את אינדוקס ה- mobile-first לאתרים נוספים, כפי שידענו עוד משנת 2015. לכן, אם טרם התכוננתם,...
קרא עוד
-
שימוש יתר במילות מפתח לקידום אורגני
קצת היסטוריהשימוש יתר במילות קידום היה נפוץ מאוד בעיקר בעבר, כחלק משלל שיטות קידום פסולות (שלצערנו ממשיכות להופיע בשיעורים נמוכים יותר...
קרא עוד
-
על הפסקת התמיכה בתגית מטה לחדשות
לאחרונה, קיבלנו אישור רשמי לכך שמבחינת גוגל, אין חשיבות לתג ה-ניוז מטה. מה זה בדיוק אומר מבחינת קידום אתרי חדשות, וכיצד ניתן בכל זאת...
קרא עוד
-
שינויים באופן שבו גוגל מודדים Page Speed
PageSpeed Insights של גוגלבאופן כללי, מדובר על כלי חינמי של גוגל שנועד לסייע לבעלי ומקדמי אתרים לגלות מהי מהירות הגלישה, שעל פי גוגל...
קרא עוד
-
חמש דרכים מוכחות לשפר את דירוג האתר בגוגל
כל מי שיש לו אתר באינטרנט שואף לשפר את הנראות שלו ברשת, ובכך להגדיל את המודעות של קהל הלקוחות אליו, לעודד מכירות או להגדיל הכנסות....
קרא עוד
-
חשיבות התקנת תעודת SSL
SSL: למי שטרם הכירמדובר ברישיון לפרוטוקול תקשורת ממוחשב, שנועד להגביר את האבטחה באתרים ובפרט, בתקשורת הקיימת בין מחשבים. לא נלאה אתכם...
קרא עוד
-
האם פופאפ פוגע בקידום אתרים אורגני?
מודעות פופאפ קיימות גם במובייל וגם באתרי דסקטופ והעיקרון זהה: מדובר במודעות אשר קופצות בשלבים שונים של כניסה לאתר, בין אם מדובר במודעות...
קרא עוד
-
ערוץ יוטיוב - האם זה באמת עוזר לקידום אתרים?
להכיר את אפיקי הפרסום השונים ביוטיובעוד לפני שנרחיב על אפקטיביות הפרסום עצמו בערוץ משלנו ביוטיוב, חשוב להזכיר שקיימים אפיקי פרסום שונים...
קרא עוד
-
קידום באינסטגרם - איך עושים את זה
פתיחת פרופיל עסקיהשלב הראשון בקידום עסקים באינסטגרם הוא כמובן הפיכת הפרופיל לעסקי. אם כבר יש לכם פרופיל קיים, פשוט המירו אותו לפרופיל...
קרא עוד
-
למה חשוב ליצור "קישורים ידידותיים" (Friendly URLs)?
מה זהFriendlyURL?Friendly URL, או “ידידותית”, היא כינוי לכתובת שלרוב תהיה קצרה, קריאה וקשורה בקשר ישיר לדף שאליו היא מובילה....
קרא עוד
-
למה חשוב לעשות פרופיל קישורים פנימיים לאתר?
חשיבות פרופיל הקישורים עבור גוגלחשוב לציין שפרופיל קישורים חשוב גם עבור הגולשים כפי שנסביר בהמשך, אולם חשוב להבין כי גוגל אכן משתמשת...
קרא עוד
-
כיצד ליצור חווית משתמש טובה מבלי לפגוע בקידום האתר
הקשר בין קידום לחוויית משתמשבאופן כללי, חווית משתמש טובה באתר שמקודם כמו שצריך הם המפתח להצלחת האתר, כידוע. אולם, הן בעלי אתרים והן...
קרא עוד
-
קידום אתרים אוטומטי - האם זה אפשרי
מה זה קידום אתרים אוטומטי?קידום אתרים אוטומטי הוא כינוי לשיטות שונות, שבתוכן קיימות גם תוכנות רבות, שנועדו לסייע לאתר להיות מקודם בגוגל...
קרא עוד
-
5 טעויות קידום שכדאי להימנע מהן בכל מחיר
לא להתקדם…זה לא רק משחק מילים. כשאנו אומרים “לא להתקדם” אנחנו מתכוונים להישארות על אותן מספר מוגבל של שיטות קידום...
קרא עוד
-
כבר חשבתם איך אתם הולכים לנצל את ארוויזיון ישראל 2019 לטובת העסק שלכם?
יצירתיות היא בכלל תכונה טובה לעסקים. אולם בכל הקשור לקידום אתרים ברשת, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא הן תכונות מפתח שיכולות להקפיץ את...
קרא עוד
-
איך משפרים יחס המרה?
יחסי המרה טובים הם המטרה של כל בעל אתר באשר הוא, אולם מטבע הדברים, לפעמים יחסי ההמרה יהיו בשיעור נמוך מהמצופה. קיימות דרכים רבות מאוד...
קרא עוד
-
מה חשוב לדעת שעוברים מחברת קידום אתרים אחת לאחרת?
הסיבה הברורה לכאורה של מעבר כזה היא בדרך כלל דירוג נמוך של האתר לאורך זמן, אולם קיימות סיבות נוספות כמו חוסר כימיה, אי הבנות למיניהן...
קרא עוד
-
האם השיווק באינטרנט שלכם מושפע מעונות השנה?
עונות השנה הן אחד הגורמים הבולטים המשפיעים על כולנו. בסופו של דבר, אין אדם שלא מרגיש מעט יותר עייף בחורף, או הורה שלא זקוק לרעיונות...
קרא עוד
-
חשיבות קיצור זמני טעינת אתר
אתם משקיעים רבות בפיתוח וקידום האתר ומשום מה לא מצליחים להביא תנועה רבה לאתר? ייתכן מאוד שהבעיה היא בזמן טעינת האתר. להלן, נספק לכם...
קרא עוד
-
טרנדים לשיווק דיגיטלי לשנת 2018
קיימות כמה מגמות שיווקיות בעולם הדיגיטל שלא משאירות מקום לספק והאמת, שגם לא משאירות הרבה ברירות לעסקים. אז אם אתם רוצים לדעת איך באמת...
קרא עוד
-
למה העסק שלכם חייב קידום אורגני?
קידום אורגני הוא מבחינות רבות הבסיס של הנוכחות ברשת. אם אתם צריכים במקרה עוד כמה סיבות מצוינות לקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית,...
קרא עוד
-
מה ההשפעה של GOOGLE MY BUSINESS ב-2018?
באופן כללי ניתן לומר שGOOGLE MY BUSINESS ממשיך להשפיע רבות בשנת 2018 ולהוות פלטפורמה מרכזית עבור קיום העסק בשנת 2018. הנה כמה עדכונים...
קרא עוד
-
כמה חשוב לשלב בין קמפיין ממומן לקמפיין אורגני?
הן קמפיין קידום ממומן והן קמפיין קידום אורגני טומנים בחובם יתרונות רבים עבור העסק שלכם ברשת. עם זאת, בעלי עסקים לעיתים נותרים מבולבלים...
קרא עוד
-
המדריך לייצר קישורים חיצוניים איכותיים לאתר שלנו
גם בשנת 2018, מסתמן שקישורים איכותיים הם בעלי השפעה ניכרת על קידום האתר בגוגל ובכלל. אז לצד התוכן האיכותי, ההיררכיה, שילוב מילות המפתח...
קרא עוד
-
5 דברים שצריכים לשים לב אליהם באתר חנות
השקעתם בבניית אתר חנות? הנה כמה דברים שתרצו לשים לב אליהם בדרך להצלחה!השקעתם כמו שצריך בגרפיקה?בחרנו להתחיל דווקא עם הגרפיקה משום שמדובר...
קרא עוד
-
עדכון המהירות של גוגל החל לפעול
ממש לא מזמן, גוגל הוצא לפועל את עדכון המהירות למובייל, שהוא בעצם מדד רשמי למהירות טעינת העמודים באתר בגרסת המובייל, המשפיע על דירוג...
קרא עוד
-
במה להשקיע יותר באתר – בדסקטופ או במובייל?
שיעור היסטוריה קטן:אם נדבר באופן כללי מאוד, אתרי מובייל לעומת דסקטופ מהווים שתי גישות דיי שונות זו מזו בכל הקשור למראה האתר, המידע...
קרא עוד
-
מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים חברת אחסון?
חברת אחסון לאתרים היא לא מסוג השירותים שנהוג להחליף בתדירות גבוהה. לכן, הודות לחשיבותו הגבוהה של האחסון לקידום האתר, לדירוגו, לכל נושא...
קרא עוד
-
על מה חשוב לשים לב כשמעצבים דפי נחיתה?
למה אנחנו צריכים דפי נחיתה? אם תשאלו אותו, דפי הנחיתה הם אחת ההמצאות הגאוניות ביותר בתחום השיווק. אם יודעים כיצד לבנות אותם, מדובר...
קרא עוד
-
האם פרסום של דפים מהאתר ברשתות חברתיות עוזר לקידום האורגני של האתר?
מה זה קידום אורגני ואיך הוא עובד? איך ניתן לנצל את המיטב מהרשתות החברתיות על מנת לקדם את האתר? ומה הטרנדים החמים ביותר? כל הפרטים במאמר...
קרא עוד
-
למה חשוב לגרום ללקוחות לרשום ביקורת בכרטיסיית GOOGLE MY BUSINESS
מה הקשר בין כתיבת ביקורות של גולשים על העסק לבין קידום אורגני? במאמר זה נעבור על היתרונות של פלטפורמת GOOGLE MY BUSINESS ונסביר את...
קרא עוד
-
כבר התקנתם תעודת SSL לאתר?
עוד לא התקנתם תעודת SSL לאתר ואתם לא בטוחים שיש בזה צורך? בשורות הבאות נשתדל לסקור את התחום של אבטחת המידע באינטרנט ולהסביר...
קרא עוד
-
החזר השקעה (ROI) על קידום אתרים
מה הכוונה במושג ״החזר השקעה״?לפני שנסביר על הקשר בין קידום אתרים והחזר השקעה, עלינו להבין את המושג ״החזר השקעה״ עצמו, למה הוא בדיוק...
קרא עוד
-
מה זה Google Shopping?
אנחנו מתארים לעצמנו שכבר נתקלתם, במודע או שלא, בפלטפורמה של גוגל שופינג. רוצים לדעת בדיוק איך היא עובדת? במאמר הבא נסקור את הדרישות,...
קרא עוד
-
האם התמונות באתר שלכם עדכניות ואיכותיות?
דבר אליי בתמונותתמונות וציורים היוו מאז מעולם אמצעי תקשורת מרכזי וחשוב בין אנשים. תמונות עוברות דרך הרגש ודרכן אנו חווים את העולם,...
קרא עוד
-
איך מקטינים את שיעורי הנטישה?
שיעורי נטישה גבוהים מהווים אינדיקציה ברורה לכך שהאתר שלכם לא מספק את הסחורה לקהל היעד. מה הסיבה לכך, ואיך ניתן לשפר את המצב העגום?...
קרא עוד
-
מה המשמעות של קמפיין רימרקטינג?
רימרקטינג הוא אחד משיטות השיווק הנפוצות והאפקטיביות ביותר המשמשות עסקים רבים ברשת. אם טרם שמעתם עליו או ביצעתם אותו, הגיע הזמן להבין...
קרא עוד
-
איך עושים קידום אורגני בגוגל?
מה זה קידום אורגני?תחום קידום האתרים הוא תחום מאוד רחב – יש בו סוגים שונים של דרכים וטכניקות לקידום אתר כלשהו. אחד התחומים שנחשבים...
קרא עוד
-
כמה זמן לוקח לקדם אתר?
האתר שלכם עלה כבר מזמן לאוויר, ועכשיו הגיע הזמן להניע אליו כמה שיותר מבקרים, ולככב בשורה הראשונה של מנועי החיפוש. קודם כל תנשמו עמוק:...
קרא עוד
-
איך תוכל להפוך את אתרך לאפקטיבי ומוביל?
על מנת להפוך לאתר בעל השפעה, כזה שמופיע במקומות הראשונים במנועי החיפוש ונחשב על ידי הגולשים, צריך לעבוד קשה. כמה קשה? מיד נסביר מה...
קרא עוד
-
מה זה אופטימיזציה?
אופטימיזציה של אתר האינטרנט היא חשובה ביותר ויכולה להעלות את רווחי העסק בצורה משמעותית. איך זה בדיוק עובד ומה הקשר לקידום האתר? במאמר...
קרא עוד
-
איך דאטה של שנים יכולה לעזור לעסק שלך?
העתיד נמצא בנתוניםבעולם הדיגיטלי של ימינו, דאטה, איסופה וניתוחה היא עולם ומלואו, תחום שגדל ומתפתח ושווה לא מעט כסף. לאיסוף נתונים יש...
קרא עוד
-
האם התוכן באתר הוא החשוב ביותר בהליך קידום אורגני?
תוכן איכותי באתר – למה זה חשוב?למי שעדיין לא יודע, המטרה העיקרית של מנועי החיפוש היא לספק ללקוחותיהם, הגולשים, את השירות הטוב...
קרא עוד
-
כבר רשמת את העסק שלך בגוגל מפות | Google Maps?
למה google maps זה חובה לכל עסק?עם התחרות הגוברת בשוק, מציעה גוגל פתרונות לעסקים המסייעים להם להתבלט מול המתחרים שלהם. הרשמה לגוגל...
קרא עוד
-
שמעתם על העדכון האחרון של גוגל – MEDIC?
קצת על העדכונים השוטפים של גוגלגוגל מעדכנת ומשפרת את ביצועי האלגוריתמים שלה באופן שוטף. בנוסף לעדכונים השוטפים הללו שהיא מבצעת, היא...
קרא עוד
-
מה ההבדל בין שיווק לפרסום?
למה קשה להבדיל בין פרסום לשיווק?אנשים רבים שומעים את המילה ״שיווק״ והדבר הראשון שהם חושבים עליו הם פרסומות בכל מיני ערוצי תקשורת או...
קרא עוד