פעם בכמה זמן, גם אנחנו חייבים לעצור שניה ולעסוק בנושא הקידום האורגני, כבסיס לכל קידום אתרים. אחד המאפיינים המוכרים, אך גם המעצבנים של הקידום האורגני הוא האיטיות היחסית שבה הוא משפיע (בייחוד, לעומת הקידום הממומן). אולם, מכיוון שהקידום האורגני היה ונשאר הדרך האיכותית ביותר לשמר את מיקום האתר לטווח הרחוק.
קבלו כמה טיפים שימושיים לסייע לקידום האורגני להניב תוצאות מהירות.
- מילות וביטויי קידום מחוץ לקופסא – מילות קידום הן מטבע הדברים התחום שעומד בבסיסו של הקידום האורגני. כדי להצליח לבחור אותן נכון, יש צורך במציאת הביטויים המתאימים, לא רק מבחינת התחום שבו אתם עוסקים, אלא גם מבחינת הדיוק של החיפוש מצד הלקוחות. חפשו גם ביטויים שיכולים לסייע לכם ובעיקר, מה שמכונה “ביטויי זנב ארוך” שהם למעשה ביטויי מפתח המכילים כמה מילים. נכון, כמות החיפושים שלהן לא גדולה מדי אך הם בעלי פוטנציאל גדול להעלאת יחסי ההמרה.
- שפרו את מבנה האתר וההיררכיה בו – ההיררכיה באתר נועדה בעיקר כדי לסייע לגולשים, אך בכוחה לפגוע או לסייע לאתר שלכם מבחינת גוגל. לכן, צרו לעצמכם היררכיה נכונה של דפים באתר לפי החשיבות ועשו טובה, הימנעו מתוכן כפול.
- בדקו אחת לכמה זמן את התוכן הישן שלכם – אם כבר הזכרנו תוכן משוכפל, יצא לנו לכתוב בעבר מאמר חשוב על עודף תוכן באתר. בקצרה, תוכן ישן (ובייחוד באתרים שדואגים לפרסם תוכן חדש באופן קבוע) יכול ליצור לנו מצב בו יופיע תוכן כפול באתר בלי שנשים לב, אז במילים אחרות, את מה שצריך להעיף – להעיף.
- נצלו אירועים אקטואליים מחיי היומיום – חיפוש קצר על כל נושא אקטואלי בכל תחום שהוא יניב לנו בדרך כלל מספר גדול של כתבות וטוב שכך. גם אתם יכולים לנצל אירועים שונים שהתפרסמו בחדשות או ברשת כדי לקדם את האתר שלכם על ידי יצירת תוכן שקשור באופן יצירתי לנושא.
- היו במעקב אחרי מילות מפתח – אין מה לעשות חברים, אתר מצליח הוא אתר שהמקדמים שלו יודעים לעקוב נכון אחר מילות המפתח הרלוונטיות עבורו.
- צרו שיתופי פעולה – חשיבות הקישורים עבור הקידום האורגני ידועה זה זמן רב. אחת הדרכים המומלצות להשגת קישורים היא יצירת שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע מתחומים משלימים או מקבילים. כך, תוכלו לפזר תוכן עם קישורים לאתר שלכם באופן הדדי מבלי שזה יראה שיווקי או לעוס מדי.
- אל תשתמשו בשיטות קידום לא הגונות – גם זה נושא שעוסקים בו הרבה בשנים האחרונות, בעקבות החידושים העדכניים של האלגוריתמים של גוגל. בכל אופן, אם אתם עדיין משתמשים בשיטות קידום לא הגונות, בבקשה תפסיקו. מעבר לחוסר הוגנות, גוגל מספיק מתוחכם כדי למצוא אתכם.
- אל תזניחו לעולם את ידידותיות האתר – אנחנו אוהבים להדגיש כל פעם מחדש שהגולשים וגוגל הם שני מריבים מקבילים לדירוג מוצלח וקידום יעיל. לכן, בלי להזניח את כל הפרטים הטכניים שהוזכרו לעיל, שימו לב לידידותיות וחוויית משתמש מוצלחת באתר שלכם.