קידום ממומן
PPC

קידום ממומן

איקון קידום ממומן
קידום ממומן
איקון מטרות פילוח ומסרים
BASIC FUNDAMENTALS OF PAID ADS

מטרות, פילוח ומסרים

FACEBOOK OR GOOGLE

התשובות אצלנו

אין עוררין על כך שהפלטפורמות המובילות היום לפרסום בדיגיטל הן Google ו- Meta (פייסבוק ואינסטגרם). כאשר המומחים שלנו מציעים ללקוחות קמפיין ממומן הם יודעים גם לבחור את הפלטפורמה שבה יגיעו התוצאות הטובות ביותר. לעתים, קמפיין חיפוש בגוגל יעבוד מצוין לעסק מסוים, אך לעסק אחר הוא לא יניב תוצאות משמעותיות ולכן יומלץ לו ללכת דווקא על הפלטפורמה החברתית של פייסבוק. כמובן, ישנם עסקים ששתי הפלטפורמות יכולות להעניק להן תוצאות זהות ועם ניתוב תקציב נכון ניתן יהיה לנצל את שתיהן. 

איקון קמפיין בפייסבוק או בגוגל
BENEFITS OF PPC

למה חשוב קידום ממומן?

תוצאות מיידיות
תוצאות מיידיות. לאחר שגוגל / פייסבוק מאשרים את הקמפיין תוכל לראות תנועה לאתר שלך באופן מידי.
חיזוק לקידום האורגני
חיזוק לקידום האורגני. אם אתה מקדם את האתר שלך בצורה אורגנית, הקידום הממומן ייתן לך את יריית הפתיחה ויחשוף את האתר שלך, כך שיהיה לך יתרון על מי שלא עושה שימוש בקמפיין.
מיקוד
מיקוד. בעזרת שימוש נכון באלגוריתמים של כלי הפרסום ניתן יהיה לרכז את הקהל הרלוונטי ביותר לעסק שלך כך שלא תשפוך כסף לפח.
מטרות
מטרות. אם תרצה להפיץ את העסק שלך בצורה אינטנסיבית או לחלופין לקדם מכירות לעסק שלך, כלי הפרסום של פייסבוק וגוגל יתנו לך את המענה המיטבי.
נוכחות מוחלטת
נוכחות מוחלטת. כשכולם מבצעים חיפושים בגוגל וכמעט כולם משוטטים בפייסבוק או באינסטגרם החשיפה שלך שם היא הכרחית.
איקון למה סלקטד
WHY SELECTED

מדוע סלקטד שיווק אינטרנטי

טכנולוגיות בלעדיות
טכנולוגיות בלעדיות
שלא קיימות באף חברה אחרת, באחריות.
חליפה בהתאמה אישית
חליפה בהתאמה אישית
כי לא כל לקוח זהה לשני.
ניסיון מעשי
ניסיון מעשי
של שני עשורים ואלפי לקוחות מרוצים.
תוצאות מוכחות
תוצאות מוכחות
הבאת עשרות אלפי ביטויים לעמוד הראשון בגוגל.
שיטות הקידום
שיטות הקידום
האסטרטגיות והעדכניות ביותר.
מאחורי התהליכים
מאחורי התהליכים
יש חשיבה מושכלת.
הבנה אמיתית
הבנה אמיתית
של מה חשוב ללקוח בהתאם למטרות שלו (KPI).
ליצירת קשר
KICK OFF PROCESS

השלבים בתהליך העבודה

QUESTIONS & ANSWERS

שאלות תשובות

האם אפשר להגיע לקהל איכותי בפייסבוק ובאינסטגרם?

בהחלט! רוב הקהל הישראלי נוכח לפחות באחת מן הרשתות האלו. בעזרת מיקוד ומסר נכון לקהל היעד תוכל לקבל פניות איכותיות מאד שגם יובילו למכירת המוצר / השירות.

איך אני יכול לדעת שהקמפיין בגוגל אפקטיבי?

ברגע שתקבל תנועה לאתר, אתה תראה שהקמפיין עובד. כמובן, אנו שמים דגש על חשיפה איכותית ולאו דווקא כמותית, כך שהכניסות לאתר מאותתות על כך שגם יגיעו הפניות.

האם לאתר יש השפעה על הקמפיין?

חד משמעית כן. חלק מהעבודה של מנהל הקמפיינים הוא לוודא שדף הנחיתה / האתר משדרים את המסר כראוי, שאין תקלות ושההנעה לפעולה נגישה ונוחה.

בתוך כמה זמן אפשר לראות תוצאות?

ברוב מוחלט של המקרים תוכל לראות תנועות ראשונות לאתר בתוך 24 שעות מרגע עליית הקמפיין לאוויר. חשוב לציין שלעתים חריגות הערוץ השיווקי (גוגל / פייסבוק וכדו') יבחן לזמן יותר ממושך את מתן האישור לפרסום הקמפיין.

מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני

מלבד ההבדל המובן שעל קידום ממומן הכניסות לאתר יעלו כסף בעוד שבקידום האורגני לא, ישנם הבדלים חיוביים לטובת הקידום הממומן. בסוג קידום זה, הפרסום, החשיפה והתנועה יגיעו בצורה מהירה הרבה יותר, ניתן לבחור את הפרסום על פי מיקום וניתן להציג את הפרסום במקומות נוספים (אפליקציות, אתרים ועוד).