קידום ממומן הינו אחד הערוצים הנפוצים ביותר בשיווק הדיגיטלי. מטרתו היא חשיפת העסק שלך באופן מידי לגולשים רלוונטיים, ללא צורך בהמתנה ארוכה ולרוב בטווח של שעות ספורות. המודל הפופולרי במנוע החיפוש של גוגל הוא ה- PPC (Pay Per Click). במודל זה, החשיפה הינה חינמית והתשלום הוא על הקליקים בלבד (כניסות לאתר). מנגד, ברשת הפייסבוק המודל הפופולרי הוא ה-CPM (Cost Per Mille) ובעברית "עלות לאלף חשיפות".
בהחלט! רוב הקהל הישראלי נוכח לפחות באחת מן הרשתות האלו. בעזרת מיקוד ומסר נכון לקהל היעד תוכל לקבל פניות איכותיות מאד שגם יובילו למכירת המוצר / השירות.