יתרונות השימוש בביטויי זנב ארוך אינם תמיד ברורים ממבט ראשון. ביטויי זנב ארוך עשויים להיראות כמו טקטיקת קידום לא נכונה אשר חלילה עלולה לצמצם את קהל הלקוחות והחשיפה אליה אנו שואפים. אך בניגוד לסברה זו, קיימים כמה יתרונות עיקריים להתמקדות דווקא בביטויי זנב ארוך, בייחוד לבעלי תקציב נמוך, אז אם הנושא רלוונטי עבורכם, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא את המאמר הבא.
ביטוי זנב ארוך
ביטויי זנב ארוך הם למעשה ביטויים אשר הגולשים מחפשים, ובעלי אתרים מוסיפים כחלק מקידום אורגני, בתדירות נמוכה יותר ועל פי רוב, מדובר בביטויים ארוכים יותר מאשר מילות המפתח, או הביטויים הפופולאריים ביותר. הכינוי “זנב ארוך” מתייחס למיקומם בעקומת החיפושים על פי מילות מפתח ברשת האינטרנט וגם ברשת החיפוש.
נכון, נראה לכאורה כי שימוש בביטויי זנב ארוך מקטין אוטומטית את חשיפת העסק שלנו בפני הגולשים, אולם קיימות שתי סיבות עיקריות לשימוש בביטויי זנב ארוך:
כידוע, אחת מן המשימות המורכבות ביותר הינה הגדלת התנועה לאתר ושמירה על לקוחות קיימים. על כן, במידה והצלחנו לגרום ללקוח להיכנס לאתר שלנו דרך ביטויי זנב ארוך, מה טוב!. מעבר לעובדה כי הם ייחשפו לשאר השירותים שאנו מציעים, ברגע שהם באתר, נוכל להשתמש בטקטיקות נוספות לעידוד תנועת גולשים בעזרתם, כגון: סיפוק תוכן שימושי ומעניין, עידודם להפיץ קישורים ברשתות החברתיות ועוד.
לסיכום, ביטויי זנב ארוך הם דרך אפקטיבית למציאת קהל הלקוחות שאנו מחפשים. על כן, בין אם מדובר בתקציב קידום ממומן נמוך או גבוה, חשוב להתמקד גם בהן על מנת לעודד לקוחות בעלי פוטנציאל אמיתי לבצע פעולות ואף להפוך ללקוחות נאמנים בעתיד.