כידוע, קידום האתר שלכם בגוגל הוא צעד חשוב ביותר בחשיפת העסק לקהל לקוחות פוטנציאלי רחב ככל הניתן. כיום, כמעט אין עסק שאין לו אתר מסודר ומקודם. יחד עם זאת הדברים הופכים מסובכים יותר, כשמגיעים לתחומים תחרותיים בהם השוק בהם מוצף כמו למשל עריכת דין, צימרים, רפואת שיניים, תכשיטים, ביטוח ועוד. זקוקים לשירותי קידום אורגני בתחומים תחרותיים? מה עושים? התשובה לפניכם.
לקוחות רבים מוותרים על קידום אורגני בתחומים תחרותיים מראש משום שייתכן ויעבור זמן ממושך מאוד עד שהם יראו תוצאות, ודאי לאור המחירים הגבוהים עליהם לשלם בשל העבודה הרבה שתחומים אלו דורשים. עם זאת, ישנן דרכים לקדם אתרים גם בתחומים פופולאריים ואפשר להשיג תנועה באתר שלכם באמצעות חברות מקצועיות שעוסקות שיודעות איך להתמודד עם “הצפה” בתחום שלכם.
ביטויי זנב ארוך
מדובר בביטויים ארוכים המכילים יותר אינפורמציה כמו צימר עם בריכה בצפון, הסכם ממון לפני חתונה, טיפולי שיניים בהרדמה כללית ועוד. קידום זה מאפשר לכם להתחרות עם השחקניות הגדולות בשוק שלכם משום שהוא ממוקד יותר ויגיע בדיוק לקהל היעד הרלוונטי. בנוסף קל יותר, באופן יחסי, לקדם ביטויים בזנב ארוך מאשר מילות מפתח מרכזיות. לאחר שמומחה קידום ערך חקר מילות מפתח עבור התחום שלכם, בחרו בקידום הביטויים הארוכים והממוקדים יותר.
קידום ממומן
רצוי במקביל לקידום האתרים האורגני, משום שלוקח זמן לראות את התוצאות שלו, להשקיע גם בקידום ממומן בגוגל .כלומר, לרכוש שטח בגוגל כדי להציב בו מודעה שמפרסמת אתכם. הדבר יביא לנוכחות בדפי החיפוש גם בביטויים שקשה לקדם אורגנית מההתחלה ויביא לתנועה לאתר שלכם גם דרך הקידום הממומן. על אף שבעלי עסקים רבים חושבים כי מדובר בבחירה בין שתי דרכים שונות, מדובר אפיקים משלימים, והתוצאות האפקטיביות ביותר יעשו בשילוב של שתיהן.
תוכן איכותי באופן שוטף
רצוי מאוד להעלות תכנים חדשים בתדירות גבוהה, כל עוד מדובר בתכנים איכותיים כמובן. אתרים שמתעדכנים בתדירות גבוהה מקבלים עדיפות בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל על פני אתרים שאינם מתעדכנים. מאמרים איכותיים המעניקים לקורא ערך מוסף יתרמו למוניטין ולשם של העסק שלכם, לתנועה לאתר ולקישורים טבעיים אליו.
השקעה בהגברת החשיפה באמצעות רימרקטינג
במקרים רבים מבקר מגיע לאתר שלכם ועזב אותו בלי לבצע אף פעולה, כלומר הוא לא הותיר פרטים ולא רכש דבר. אלו לקוחות פוטנציאלים, שלמרות העניין שהמוצר או השירות שלכם עוררו בהם, האתר שלכם לא הצליח לגרום להם לפנות אליכם. רימרקטינג היא שיטת פרסום ברשת המתמודדת בדיוק עם תופעה זו על ידי שתילה של “עוגייה” (cookie) בדפדפן של כל מבקר באתר והצגה של מודעות המפרסמות אתכם בכל העמודים הבאים אליהם יכנס, ללא כל קשר לנושא שלהם, בתנאי שהאתרים הבאים מציגים שטחי פרסום של רשת המדיה של גוגל. כתוצאה מכך, ביום ובשעה שקהל הלקוחות המדובר יהיה יותר “בשל לקניה”, הבאנר או המודעה שלכם יהיו במרחק לחיצה, ויחזירו אותם לעמוד העסק אחרי שיש להם כבר הכרות קודמת עם המוצרים והשירותים שבאתר.
בתחומים תחרותיים, מומלץ להשקיע ברימרקטינג על מנת “למשוך חזרה” גולשים שכבר ביקרו באתר, בהנחה שאתם רלוונטיים לצרכים שלהם.
קידום אורגני בתחומים תחרותיים הוא לא מקרה אבוד, אלא יש לעבוד בחוכמה ולהרכיב יחד עם חברת קידום אתרים אסטרטגיית SEO נבונה ונכונה עבורכם. זקוקים לייעוץ? פנו אלינו ונשמח לסייע.