לינקדאין הינה רשת חברתית מקוונת מקצועית הגדולה האמינה והבטוחה בעולם של אנשי מקצוע. לינקדאין מציעה הזדמנויות לעסקים להגיע לקהל יעד ממוקד ולהביא תוצאות משמעותיות. מעל ל-900 מיליון אנשי מקצוע בתעשיות וענפים שונים, ומעל ל-200 מדינות. זה כולל למעלה מ-65 מיליון מקבלי החלטות, 57 מיליון חברות עם פרופיל עיסקי ולמעלה מ-61 מיליון משפיענים ברמה בכירה ו-10.7 מיליון מובילי דעה. בישראל כיום יש מעל 2 מיליון משתמשים רשומים.
לינקדאין מספקת פלטפורמה ייחודית להתחבר למקבלי החלטות, לייצר מודעות למותג, לידים באיכות גבוהה ולהשיג צמיחה עסקית. במדריך מקיף זה נעמיק ביתרונות הפרסום בלינקדאין, מדוע הוא חיוני לעסקים שרוצים להגדיל את כמות המכירות שלהם, אפשרויות הפרסום האופטימליות להשגת תוצאות מרביות לעסק.
למה פרסום בלינקדאין?
פרסום בלינקדאין הוא כלי רב עוצמה שיכול להעצים את תוצאות השיווק שלך ולספק תוצאות מוחשיות לעסק שלך. הנה כמה סיבות משכנעות מדוע פרסום זה צריך להיות חלק מהותי מאסטרטגיית השיווק שלך:
קהל מקצועי: לינקדאין מתגאה בבסיס משתמשים מקצועי ביותר, המורכב מבכירים, מקבלי החלטות ואנשי מקצוע מתעשיות שונות. המשמעות היא שסביר יותר שהמודעות שלך יגיעו לקהל רלוונטי שמחפש פתרונות עסקיים, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור פרסום B2B ו-B2C.
אפשרויות מיקוד מדויקות: פלטפורמת הפרסום של לינקדאין מציעה מגוון אפשרויות מיקוד המאפשרות לך לחדד את הקהל היעד האידיאלי עבור העסק שלך. אתה יכול למקד את המודעות שלך על סמך קריטריונים כגון תכונות הקהל: שם החברה, ענף החברה, קצב גידול החברה, קטגורית החברה, גודל החברה, קשרי החברה, עוקבי החברה והכנסות החברה. מאפיינים דמוגרפיים, מאפייני השכלה, מאפייני ניסיון תעסוקתי, מאפייני תחומי עניין ועוד, ולהבטיח שהמודעות שלך יוצגו לאנשים הנכונים בזמן הנכון.
פורמטים מגוונים של מודעות: לינקדאין מציעה מגוון פורמטים של מודעות שיתאימו ליעדי השיווק שלך, הכוללים מודעות טקסט, מודעות תמונה, קרוסלה, וידאו, מודעות דינאמיות ועוד. פורמטים אלו מאפשרים לך ליצור מודעות משפיעות שיהדהדו את קהל היעד שלך ויעבירו את המסר שלך ביעילות. צפיה בסוגי המודעות השונות בלינקדאין
נראות מותג משופרת: פרסום בלינקדאין יכול להגביר משמעותית את נראות המותג שלך בקרב קהל מקצועי. על ידי הצבת המודעות שלך מול מקבלי החלטות ומשפיעים, תוכל להעלות את המודעות למותג, לבסס מנהיגות מחשבתית ולבנות אמון עם קהל היעד שלך, מה שמוביל ליצירת אמינות חזקה ולהזדמנויות עסקיות פוטנציאליות.
אנליטיקה ותובנות חזקות: לינקדאין מספקת ניתוחים ותובנות מפורטות המאפשרות לך למדוד את ביצועי המודעות שלך ולקבל החלטות מונחות נתונים. אתה יכול לעקוב אחר מדדי מפתח כגון הופעות, קליקים, מעורבות והמרות, ולבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך לאפקטיביות מרבית, כדי להבטיח שתקבל את ההחזר הטוב ביותר על השקעת הפרסום שלך.
למי מתאים לפרסם בלינקדאין?
פרסום בלינקדאין מתאים למגוון רחב של עסקים ואנשי מקצוע המחפשים להשיג את יעדי השיווק שלהם.
חברות B2B: אם אתם חברה שמספקת שירותים לחברות ובעלים עסקים, פרסום בלינקדאין הוא חובה עבורכם. מערכת הפרסום של לינקדאין מאפשרת לכם למקד את הפרסום: למקבלי החלטות, מנהלים, אנשי מקצוע מתעשיות ספציפיות, גודל החברה ובעלי תפקידים שונים, מה שהופך אותה לפלטפורמה אידיאלית ליצירת לידים איכותיים, וחיזוק המותג במילים אחרות, האמינות של לינקדאין משפרת את המוניטין של המותג שלך. מותגים המפרסמים בלינקדאין נתפסים כמקצועיים, מהימנים, אינטליגנטים ואיכותיים יותר.
ספקי שירות: אם אתם מספקים שירות פרסום בלינקדאין יכול לעזור לך להציג את המומחיות שלך ולמשוך לקוחות איכותיים. אתה יכול ליצור מודעות מושכות שמדגישות את השירותים שלך, לשתף תוכן בעל ערך ולבסס את עצמך כמוביל דעה בתעשייה שלכם.
גיוס כח אדם: לינקדאין היא פלטפורמה חשובה עבור מגייסי עבודה ואנשי משאבי אנוש. על ידי פרסום בלינקדאין, אתה יכול להגיע למאגר עצום של מועמדים מוסמכים, לקדם משרות פנויות ולבנות את מותג המעסיק שלך, מה שמוביל לנראות ומעורבות מוגברת בקרב מחפשי עבודה פוטנציאליים.
חינוך והדרכה: אם אתה מציע שירותי חינוך והדרכה, פרסום בלינקדאין יכול לעזור לך להתחבר לאנשי מקצוע שמחפשים לשפר את כישוריהם או להמשיך את השכלתם. אתה יכול ליצור מודעות שמדגישות את היתרונות של התוכניות שלכם.
פרסום בלינקדאין חינם ו/או בתשלום?
רוב הפעולות בלינקדאין זמינות בחינם לדוגמא: יצירת פרופיל אישי, יצירת עמוד עסקי, קבוצה וכדומה. חשוב מאוד לנהל את העמוד העיסקי שלכם בצורה עקבית עם הקהל הרלוונטי ביותר שלכם ולייצר תכנים רלוונטיים לקהל היעד שלכם ולחשוב מה הם מחפשים, מה הם צריכים לדעת ובאילו מונחי מפתח הם היו משתמשים כדי למצוא אתכם. מי שמעוניין להשתמש באפשרויות היותר מתקדמות של לינקדאין, כגון פרסום ממומן, פרסום משרות לעובדים וכדומה אנו ממליצים לכם להתייעץ עם מומחה מוסמך.
#טיפים של נבחרים
בפוסט אורגני בלינקדאין ניתן לכתוב עד 3000 תווים, מחקרים רבים הראו כי הפוסטים שקיבלו הכי הרבה חשיפה אורגנית הם אלו שרשמו בפוסט 1470 תווים בממוצע (כולל האשטגים), מאוד ממולץ להוסיף לפוסט האורגני 3-5 אשטגים הקשורים לפוסט. בלינקדאין ניתן להוסיף בפוסט עד 9 תמונות, למרות שהכי טוב להשתמש בתמונה אחת לפוסט מאשר להשתמש בכל ה-9 תמונות לפוסט, האלגוריתם של לינקדאין מעדיף לתת יותר חשיפה לפוסטים אורגנים המוסיפים במקום תמונה קובץ PDFשבתוכו ניתן להשים את כל התמונות מבלי להזיק לחשיפת הפוסט ולקבל כמה שיותר חשיפה לפוסט האורגני.
הזמן צפיה המומלץ (TOD - time on device) לפי מחקרים להעלות פוסטים:
שני-חמישי בין השעות 9:00-14:00.
סיפורי הצלחה בלינקדאין?
לסיכום
אל תפספסו את הפוטנציאל העצום שיש לפרסום בלינקדאין להציע לכם. חברת סלקטד הינה חברה מוסמכת על ידי לינקדאין לביצוע והקמה ניהול קמפיינים ממומנים ברשת המקצועית של לינקדאין ויכולה לקחת את העסק שלכם לקהל הממוקד והרלוונטי עבורכם, צרו איתנו קשר כדי לקבל ייעוץ בבניית מותג ושיווק ברשת לינקדאין.
[]
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
מאמרים נוספים
מה ההבדל בין שיווק לפרסום?
למה קשה להבדיל בין פרסום לשיווק?אנשים רבים שומעים את המילה ״שיווק״ והדבר הראשון שהם חושבים עליו הם פרסומות בכל מיני ערוצי תקשורת או...
קרא עוד
שמעתם על העדכון האחרון של גוגל – MEDIC?
קצת על העדכונים השוטפים של גוגלגוגל מעדכנת ומשפרת את ביצועי האלגוריתמים שלה באופן שוטף. בנוסף לעדכונים השוטפים הללו שהיא מבצעת, היא...
קרא עוד
כבר רשמת את העסק שלך בגוגל מפות | Google Maps?
למה google maps זה חובה לכל עסק?עם התחרות הגוברת בשוק, מציעה גוגל פתרונות לעסקים המסייעים להם להתבלט מול המתחרים שלהם. הרשמה לגוגל...