טיקטוק התגלתה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית המובילות בשנים האחרונות, עם למעלה ממיליארד משתמשים ברחבי העולם, בישראל יש מעל כ-2.5 מיליון משתמשים בפלטפורמה. האפליקציה מאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים, מה שהופך אותה לפלטפורמה ייחודית עבור מפרסמים להתחבר לקהל היעד שלהם זה הופך את טיקטוק להזדמנות מצוינת עבור מפרסמים להשגת חשיפה גדולה יותר עבור המותג העסק שלהם. במאמר זה, נבין איך המערכת של טיקטוק עובדת, למי זה מתאים לפרסם בו, מציאת קהל יעד הטוב ביותר עבור העסק, יתרונות הפרסום בטיקטוק ונושא הקרייאטיב.
מאוד חשוב לבחור את סוג הקמפיין הנכון ביותר ליעד הקמפיין עבורכם. להלן הסבר מפורט לכל סוגי היעדים/מטרות הקמפיין.
Awareness - חשיפה העלאת מודעות
Traffic - כניסות לאתר
Video Views - צפיות בסרטונים
Lead Generation - יצירת לידים
Community Interaction - אינטראקציה קהילתית
App Promotion- התקנות אפליקציה
Website Conversion - המרה לאתר
ברמת קבוצות המודעות, מאפשרות למפרסמים לארגן את המודעות שלהם ולהגדיר קריטריונים לטרגוטים ספציפיים, כגון גיל, מגדר, מיקום ותחומי עניין, קהלים מותאמים אישית וקהלים דומים. אפשרויות תקציב ותזמון מאפשרות למפרסמים לשלוט בסכום שהם מוציאים ומתי המודעות שלהם יוצגו בטיקטוק.
ברמת המודעהמומלץ להכין סרטונים באורך שבין 15 ל-60 שניות, כאשר האורך האופטימלי הוא 15-30 שניות. על מפרסמים להתמקד ביצירת תוכן מושך ויזואלי שמושך את הקהל שלהם. בנוסף, לטיקטוק מציעה רק 80 תווים בתיאור המודעה אז הקפידו על תיאור טוב ונכון שיווקית עבור המודעה. טיקטוק מציעה מגוון של כלים יצירתיים, כמו פילטרים, אפקטים ומוזיקה, שמפרסמים יכולים להשתמש בהם כדי לשפר את הסרטונים שלהם.
פרסום בטיקטוק מתאים למותגים מכל הגדלים ובכל הסוגים, החל מעסקים קטנים ועד לחברות גדולות. הפלטפורמה פופולרית במיוחד בקרב קהלים צעירים יותר, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור מותגים המתמקדים במוצרים לנוער. כ-70% מהקהל היום בישראל הוא בין גלאי 13-44 וכ-30% הינם בני גלאים של 45+. עלויות הפרסום הממומן בטיקטוק נמוכות משמעותית בהשוואה לפלטפורמות אחרות כגון: פייסבוק, לינקדאין, גוגל וכדומה. כמובן שגם משפיעים ויוצרי תוכן יכולים גם להפיק תועלת מפרסום בטיקטוק.
בשלב זה עלויות לחשיפה / קליקים מאוד זולה בהשוואה למערכות פרסום מתחרות מה שנותן לנו להשיג יותר תנועה וחשיפה רחבה מאוד בפחות כסף. היכולת להעביר את המסרים בצורה קצרה וממוקדת באמצעות סרטונים גורמת לקהל שלך להתחבר למותג שלכם בקלות ולהניע אותם לפעולה ולמעורבות. חשוב לציין כדי להצליח בפרסום חשוב מאוד לייצר קראייטיב איכותי שמצולם נכון מעביר את המסרים אודות המוצר או השירות שלכם וידבר בשפה טיקטוקית. כמובן מבלי לפגוע בזהות המותג שלכם.
בעלי עסקים וחברות שמעוניינים להגדיל את החשיפה למוצרים ו/או השירותים שלכם. צוות הנבחרים שלנו בסלקטד ישמח לתכנן ולבנות עבורכם את האסטרטגית הפרסום שלהם ב-TikTok בהתאם לפעילות העיסקית שלכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות.