אם תשאלו אותו, דפי הנחיתה הם אחת ההמצאות הגאוניות ביותר בתחום השיווק. אם יודעים כיצד לבנות אותם, מדובר בכלי שעובד מצוין ומעביר את המסר השיווקי שלכם, תוך מקסום פוטנציאל ההמרות. דף נחיתה הוא כל כך חשוב, שקיימים עסקים שבוחרים לבנות דפי נחיתה בלבד, ללא אתר. אך לקוחות רבים לומדים על בשרם שמלאכת בניית דפי הנחיתה איננה קלה ודורשת זמן, מאמץ ומחשבה רבה ע”מ שדף הנחיתה אכן יניב המרות ביעילות. לדף נחיתה מספר מרכיבים חיוניים, אולם נשתדל להתמקד כאן דווקא בעיצוב הנדרש.
דפי נחיתה יכולים להיות מאוד יצירתיים בכל הקשור לגודל או פריסת המידע, אולם באופן כללי דף נחיתה הוא מאוד מוגבל מבחינת מרחב הפעולה שהוא מאפשר. לכן, כשיש ברשותנו מקום כל כך מוגבל, אנחנו צריכים לנצל את כל המשאבים שיש לנו עד תום. העניין הזה קשור מאוד לעיצוב, שכן דרך העיצוב ניתן להעביר מסרים רבים כמו אופי וייחודיות העסק, מקוריות ועוד. העיצוב של דפי נחיתה צריך להיות קודם כל מושך את העין, אולם לא מוגזם, שכן עדיין יש צורך להניח לגולשים לקרוא את התוכן הקיים בו. שנית, חייב להיות קשר ישיר בין העיצוב לבין המסר השיווקי שברצונכם להעביר.
התוכן הקיים בדף הנחיתה יכול להיות מורכב אפילו ממשפטים בודדים ולכן, יש צורך לא רק לנסח אותו כמו שצריך, אלא גם לסדר אותו כראוי. ראשית, הכותרת המרכזית צריכה להיות מאוד בולטת, עם מסר שיווקי מדויק. לצד זאת, יש לזכור שדף הנחיתה איננו סטיקר או משהו בסגנון, ולכן יש למקם מתחתיו גם כותרת משנית, או פסקה קטנה שגם היא, כמובן, מדויקת. באשר לשאר הפסקאות, יש צורך לחשוב בדיוק מה נכון לכם ולמסר שתרצו להעביר, אולם קחו בחשבון שבד”כ דף נחיתה לא מכיל יותר מ-3-4 פסקאות קצרות עם מסר שיווקי ומניע לפעולה.
לעיתים קרובות, שילוב תמונה בדף הנחיתה שלכם תוכל לסייע לכם בהעברת המסר השיווקי. תמונות כידוע, יכולות להעביר לא מעט מסרים, החל מתמיכה בתוכן המועבר בדף הנחיתה באופן בסיסי, חיזוק רושם מסוים על העסק שתרצו להעביר, או אפילו יצירת עניין בקרב הגולשים, דבר שיגרום להם בסופו של דבר להשאיר פרטים או להמשיך בקישור לאתר שלכם. אגב, גם סרטון קצר או קישור לסרטון יתקבל בברכה על ידי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם!
ישנם צרכים רבים לשימוש בדפי נחיתה, המרכזיים ביותר הם לדפי נחיתה לקמפיינים בפייסבוק ולקמפיניים ממומנים בגוגל.
ליצירית דפי נחיתה ברמה גבוהה ואיכותית התקשר / השאר פרטים ויחזרו אלייך בהקדם.