תחום העסק: מתמחים ברהיטים יוקרתיים לבית
מוצרים: פינות אוכל ומערכות ישיבה
מיקום העסק: 7 סניפים בפריסה ארצית
קהל יעד: לקוחות המחפשים ריהוט יוקרתי ואיכותי
כמו כל חברה בינלאומית אשר נדרשת להיצמד לכללי מותג שלה, סלקטד הבינה מהר מאוד כי ערכת המיתוג הקיימת איננה מתאימה לקהל היעד הישראלי. למרות המכשול, סלקטד לקחה על עצמה לשבור את כללי המשחק והתאימה את ה BRAND מחדש לטובת השיווק בישראל. מהר מאוד לאחר השקת האתר החדש, המותג הבינלאומי החליט לאמץ את המיתוג החדש גם בשוק המקומי שלו.
הלקוח הגיע אלינו עם תוצאות בינוניות כאשר רוב הביטויים היו מדורגים בעמוד השני והשלישי בגוגל. לאחר מספר חודשים, רוב הביטויים הגיעו לעמוד הראשון בגוגל ואף למקומות הראשוניים. שיפור בדירוגים בתוצאות האורגניות תרמה לגדילה בחשיפה, פניות וגעה לסניפי הרשת.
הקמפיין שהוקם עבור הלקוח התחיל בתקציב יחסית נמוך לתחום. לאחר מספר חודשים, התקציב הכפיל את עצמו ועד סוף השנה שילש את עצמו. בכל מקרה של עליית התקציב, הצלחנו לשמר את אותם היחסים ואף לשפר אותם. בעזרת הטכנולוגיה הבלעדית שלנו, התקציב נוצל באופן חכם ויעיל.