תחום העסק: מכללה להנדסה וטכנולוגיה
מוצרים: לימודי הנדסה והכשרה מקצועית
מיקום העסק: פריסה ארצית
קהל יעד: תלמידים חדשים לעולמות ההנדסאים
למרות שהלקוח הגיע אלינו עם אתר קיים, אחוזי ההמרה לא באמת הוכיחו את עצמם. לאחרונה, בנינו אתר חדש בעיצוב אישי שמייצר יותר ביטחון ומידע לגולש. האתר החדש הוא בין האתרים היחידים שניתן לרכוש קורס ישירות באונליין. מיותר לציין שמאז שהאתר החדש עלה לאוויר, היה שיפור ניכר באחוזי ההמרה.
הלקוח התחיל את הקידום האורגני עם החבילה הבסיסית ביותר. ככל שחלפו החודשים, הביטויים התחילו לטפס לעמוד הראשון בתוצאות הראשונות. עם ההצלחה הזאת בא התיאבון. נכון להיום, הלקוח שדרג את חבילת הביטויים לקידום ונהנה בתוצאות מדהימות.