לכל עסק יש שפה וזהות משלו שמשקפות אותו ומבדלות אותו מהשאר. התהליך האקטיבי שעושים בשביל כך זה מיתוג עסקי, כשהוא ההליך הראשוני שכל עסק צריך לעבור בתחילת דרכו בעולם העסקים. מיתוג מוצלח פונה לרגש של קהל היעד. המוח אולי נותן הסבר אבל הלב זוכר את הרגש. המותג שלך צריך "לדבר" רגשות, גם בנראות וגם בתוכן.
תהליך יצירת המיתוג לא לוקח הרבה זמן, עם זאת, בנייה של מותג זהו הליך שיכול לקחת תקופה ארוכה הכוללת היכרות והיכרות מעמיקה עם הלקוחות שלך.