תנועה הנכנסת לאתר, או טראפיק, הינה משמעותית מטבעה, שכן היא מגדילה את קהל הלקוחות הפוטנציאליים לעסק שלכם. על כן, בעלי עסקים מחפשים כל העת דרכים יצירתיות להגדלת התנועה, כאלה אשר יגבו מהם כמה שפחות זמן או משאבים. על כן, קיבצנו עבורם כמה דרכים נכונות, יעילות וקלות לביצוע, אשר יגדילו את התנועה לאתר שלכם ויסייעו לכם באיסוף קהל לקוחות נאמן ואיכותי.
לקוחות אוהבים מאוד מידע שימושי המוצג להם באינטרנט, גם אנחנו כאלה (ראו ערך “איך לעשות…” והדומים לו). על כן, חשבו היטב איזה מידע שימושי תוכלו להציג לקהל הלקוחות שלכם אשר מחד יפנה אותם לאתר שלכם, כלומר ביצוע של קידום אתרים באופן נכון, אך מאידך לא יהיה שימושי “מדי” ויגרום להם לא להצטרך את השירות שלכם. אגב, ייתכן מאוד והשירות שאתם מציעים הוא כזה אשר בתכלס, אין ללקוחות הרבה מה לעשות אתו, מפאת חוסר ידע (כגון עריכת דין וכו’). במקרה כזה, הרגישו דיי חופשי לכתוב מידע אינפורמטיבי, אולם היזהרו שלא תצאו רברבנים או שקועים מדי בעולמכם – מטרתכם הינה למשוך את הלקוחות, בין השאר על ידי הצגת עצמכם כמבינים עניין וכמובן, ככאלה המספקים מידע שימושי.
צרו עמודי שאלות ותשובות
יצא לכם לכתוב איזו שאלה בגוגל, כלומר חיפוש באמצעות קידום אורגני, אשר מיד הפנתה אתכם לקישור לאתר של איזה “מומחה” שענה בדיוק על אותה השאלה? זה בדיוק מה שאנו מציעים לכם לעשות. ניהול קשרים על קהל הלקוחות שלכם הוא חשוב בפני עצמו ובנוסף, אם כבר דיברנו על הצגת מידע שימושי כאמור לעיל, זוהי הבמה שלכם להציג את עצמכם כאדיבים, מקצוענים, אכפתיים וגם בעלי ביטחון בעצמכם, בידע שלכם ובעסק שלכם. אגב, שאלות ותשובות כאלה, יוכלו למשוך לאתר שלכם שיתופים ברשתות החברתיות וכד’ ולכן, הקפידו במיוחד לענות על שאלות רלוונטיות.
ייתכן מאוד ותמצאו אתר של עסק אשר מציע שירות משלים לאותו השירות שאתם מציעים. במקרה כזה, נסו ליצור קשר ומצאו דרך לפרסם את עצמכם דרך האתר של העסק השני, כאשר כמובן תוכלו לעשות אותו הדבר ולפרסם את העסק באתר שלכם.
גם אם אתם לא כותבי תוכן מיומנים – השקיעו במלל
מלל כידוע הינו כלי משמעותי ליצירת כניסות לאתר. על כן, השקיעו במשפטים מזמינים או כותרות מלהיבות על מנת למשוך את קהל הלקוחות. אולם, חשוב לזכור כי רצוי מאוד להימנע מלומר את הברור מאליו – ספרו ללקוח למה הוא צריך אתכם, מה ייצא לו מלקחת אתכם והניעו אותו לפעולה.
השקיעו במציאת עמודי פייסבוק, קבוצות, פורומים וכדו’ אשר קשורים לעסק שלכם ומצאו דרך לפרסם את עצמכם שם בין אם על ידי הוספת קישורים, תגובות, פוסטים ועוד. אגב, חשוב מאוד לדאוג כי עמוד הפייסבוק העסקי שלכם יהיה ידידותי ונוח, וכן, יספק ללקוח את המידע אשר הוא זקוק לו באופן קולע.