תחום העסק: תאורה אדריכלית
מוצרים: תאורה לעסקים, תאורה לבית
מיקום העסק: 3 סניפים במרכז
קהל יעד: לקוחות פרטיים, אדריכלים ומעצבי פנים
בעזרת בניית אסטרטגיה מדויקת, הצלחנו להתגבר על לא מעט מכשולים בתחום כה תחרותי בקידום האתר בGOOGLE אורגני החל מלסדר את האתר שיותאם לצרכים של גוגל ועד לבדיקת המתחרים ובניית אסטרטגיה חדשה ומבודלת משאר התחום. לאחר מספר חודשים בודדים, כל הביטויים האסטרטגיים עלו לעמוד ראשון ואף למקומות הראשוניים בתוצאות האורגניות.
הגדלת ההמרות באתר (המרה היא פעולה שעושה הגולש. קניה/הרשמה/יצירת קשר וכדומה), בדף הנחיתה או בטופס התעניינות ובכלל הגדלת סך המשתמשים באתר, היא אחת המטרות העיקריות של עסקים רבים. אפשר לשפר אותה באמצעות שיטות של Growth Hacking.
הגדלת ההמרות דרך קמפיין לידים (המרה היא פעולה שעושה הגולש. קניה/הרשמה/יצירת קשר וכדומה) הפונה גם לקהל הפרטי וגם לקהל המקצועי. בנוסף קמפיין סחר המניע את הקהל הפרטי לרכישה דרך אתר האונליין של החברה.
קידום ממומן לפוסטים האורגנים הנותנים חשיפה נוספת לעסק והגדלת המעורבות והפעילות ברשתות החברתיות ובכך יוצר באז גדול בקרב הקהל יעד הרלוונטי.