על מנת להפוך לאתר בעל השפעה, כזה שמופיע במקומות הראשונים במנועי החיפוש ונחשב על ידי הגולשים, צריך לעבוד קשה. כמה קשה? מיד נסביר מה צריך לעשות כדי להגיע לטופ!
כולנו יודעים כמה זה קשה היום להתבלט בין ההמון, דבר שנעשה מסובך יותר עם ככל שהעולם נעשה דיגיטלי ווירטואלי יותר ויותר. אבל מה, יש עסקים שמצליחים, למרות הקשיים והתחרות הגדולה בשוק, לעשות זאת ולהיות מובילים בתחומם. הם נמצאים במקומות הראשונים במנועי החיפוש ודרך כך מצליחים למשוך גולשים רבים לאתר, ונחשבים באופן אוטומטי כמובילי הטרנד הבא. איך הם עושים זאת אתם שואלים את עצמכם? ברמת העיקרון, הצלחה לא נעשית בין לילה ואין פתרונות קסם לכך. מי שהגיע לצמרת עשה זאת בזכות תכנון נכון, הבנת השוק והצרכים של קהל היעד שלו, והבין איזה פעולות הוא צריך לנקוט כדי להגיע לצמרת.
אם אתם רוצים להפוך את אתר האינטרנט שלכם למוביל בשוק, ואפקטיבי מבחינת ניקוד במנועי החיפוש, אתם צריכים לעבוד קשה: להגדיר תקציב מסוים לפעולות השונות שתצטרכו לנקוט, וליצור תוכנית אסטרטגית עם מטרות ויעדים ברורים. אם אתם מצפים לראות תוצאות רק מלעשות פעולות בודדות פעם בכמה זמן – לא תגיעו רחוק כלל. הדבר החשוב ביותר היא לבנות תוכנית אסטרטגית, רצוי בעזרת איש מקצוע, תוכנית שתכלול את כל הצעדים שיש לבצע. מעבר לכך, יש להיות באופן קבוע עם יד על הדופק ולהשקיע בכל הערוצים במקביל – גם במנועי החיפוש, וגם בפרסום ושיווק ברחבי הרשתות החברתיות.
האתרים המצליחים, בהם ניתן לכלול גם אתרים של בלוגרים בעלי אלפי עוקבים, הצליחו לפצח את השיטה על ידי כך שהם הבינו שהם צריכים ליצור משהו חדש, שונה, שעוד לא נראה לפני כן. במילים אחרות: יש להם ערך מוסף בשוק. במיוחד אם מדובר על תחום נישתי, יש פוטנציאל גבוה ביותר (במידה וממנפים זאת נכון), להגיע לרמה גבוהה מכיוון שאין עדיין הרבה מתחרים בתחום, וגם כשיש, מובילי הנישה נתפסים כאוטוריטה בשוק, וייחשבו עדיין לחלוצים בתחום.
לפני שאתם מתחילים לשנות את עיצוב האתר, או להשקיע כספים רבים בפרסום, תעצרו רגע ותשאלו את עצמכם:
מהו הערך המוסף? עשו סקר שוק מול המתחרים שלכם, ותשאלו את עצמכם: מה הערך המוסף שאני מספק ללקוחותיי לעומת המתחרים? ערך מוסף יכול להיות כל דבר, החל ממוצרים איכותיים יותר המחזיקים לאורך זמן, ועד שירות לקוחות הפועל 24 שעות ביממה.
מהו חוזק המותג של העסק? האם המותג ייחודי? מה הלקוחות מקשרים עם המותג? (לדוגמה: איכות, אמינות), האם המותג מיוצג היטב דרך האינטרנט והמסרים הנכונים מועברים?
קהל היעד: אתם צריכים מיהו קהל הלקוחות שלכם. האם יש לכם קהל יעד אחד בלבד (לדוגמה: גברים, נשים, רווקים, נשואים ועוד) או קהלים יעד רבים בגילאים שונים?
רוצים לשמעו עוד פרטים? לייעוץ עם חברת סלקטד בנושא אתרים מובילים ואפקטיביים, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.