הישראלי הממוצע משתמש בטלפון הנייד 7.5 שעות ביום (!), ולא מעט לטובת חיפוש שירותים ומוצרים באינטרנט. אז הנה שלושה טיפים שכדאי להכיר על אופטימיזציה לאתר מובייל.
זה כבר לא סוד שכולנו צמודים לטלפון החכם. על פי מחקר שפורסם על ידי חברת מאסטרקארד העולמית במגזין “גלובס” בספטמבר 2016, כ-90% אחוזים מהישראלים משתמשים בטלפון הנייד שלהם של כ-7.5 שעות מדי יום (!). כן, קראתם נכון, 7.5 שעות ביום. בשנת 2016 אף נרשם גידול של למעלה מ-50% בגלישה בסלולר בהשוואה לשנה הקודמת והמגמה הולכת בכיוון אחד.
הנתונים האלה מוכיחים את מה שכבר ידענו – הגלישה במובייל היא נתח ניכר מהשימוש שעושה הגולש הישראלי באינטרנט. משמעות הדברים היא שאתרים שאינם מתאימים את עצמם למכשיר סלולרי יוצאים מהמשחק, ממש ככה.
גם גוגל אוהבת אתרים מותאמים למובייל
גוגל מתייחסת לגלישה בטלפונים ניידים באופן שונה מזו הנעשית במחשב “רגיל”. ישנם אפילו עדכוני אלגוריתמים ספציפיים לסלולר שאחד הידועים שבם הוא עדכון מובייל אפריל 2015 בו החלה ענקית החיפוש לשקלל את מידת ההתאמה של האתר למובייל כפרמטר על עמודי התוצאות. כלומר, אם האתר שלכם לא היה מותאם המיקום שלו התדרדר בדירוג תוצאות החיפוש מטלפונים ניידים (יש שטוענים שגם במחשבים “רגילים”).
קידום אתרים צריך להתייחס באופן ספציפי לנוכחות של טלפונים סלולריים. חבל להפסיד את הלקוחות שמשתמשים בגוגל דרך הטלפון החכם, שכן, כאמור, הם אינם ספורים בלשון המעטה.
רוצים להתאים את האתר שלכם למובייל? מעוניינים לייצר לגולשים הסלולריים חוויית גלישה מדויקת ואפקטיבית? המומחים של סלקטד מחכים לכם עם סל של פתרונות. דברו איתנו.